Hornbækhallen

H.C. Andersens Vej 9
8920 Randers NV

Telefon 29101047

Hornbækhallen har kapacitet til 800 personer, heraf 100 siddepladser.

Cafeteria

Åben: når der er kampe.

Hornbæk hallens cafeteria er et sted man kan komme og få en sludder, og hygge sig med hinanden. Vi sætter det sociale liv i klubben højt. Derfor har vi aktiviteter i cafeteriaet som alle har lov at benytte. Børnene og de unge kan komme for at spille spil, computer, bordtennis eller dart. Det kan også være at du bare har lyst til at se en film i fjernsynet, eller snakke med dem som er cafeteriaet. Alle hold i klubben har mulighed for at låne cafeteriaet og køkken til holdarrangementer.

Cafeteriaet drives ved frivillig arbejdskraft. Dette betyder at vi har brug for en masse hjælpere, således at vi altid kan have åben, når der er hold i hallen. Vi har allerede en del der har meldt sig for at hjælpe, men vi kan stadig bruge flere. Jo flere vi er jo mindre vagter kan alle få. Når cafeteriaet drives på frivillig arbejdskraft, betyder det også at hele overskuddet af salget, går til klubbens medlemmer. Så kom og hyg dig i Hornbækhallen’s cafeteria.